Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





9 June 2013

label op zaterdag 14
tag on saturday 14

Jawel, ik weet dat het zondag is :)
Yep, I know it's sunday :)
Gisteren had ik een label nodig en vond een aantal labels terug die ik jaren geleden maakte. Een op m'n kadootje, een opgeleukt voor op m'n blog en er zijn er nog een paar over :)
Yesterday I needed a tag and found back a few of these I made years ago. One used on my gift, one embellished for my blog and I have some left :) 
het label meet ong. 6x12cm, het mini-kaartje 3x3,5cm
 the tag is appr. 2.4"x4.7", the mini card is appr. 1.4"x1.3"
Een knoopje en een mini paperclip erop genaaid om een klein kaartje vast te zetten
I've added a button and a mini paperclip to hold a small notecard 
Het mini-kaartje bestempeld met Neocolor II. Een beetje water over de 'beïnkte' stempel verstoven om een afdruk te krijgen. 
The mini card is stamped with Neocolor II. I've sprayed a little water over the 'inked' stamp to get an impression.

Gisteren liepen we door de polder en zagen een koppeltje geoorde futen met jong op de rug. Een goede reden om het label een dagje later te posten :)
Fijne zondagavond!
Yesterday we walked in a polder and spotted a couple black-necked (eared) grebes with little ones on their back. A good reason to post my tag a day late :)
Have a nice sunday!


post signature

9 comments:

  1. Heel mooi label! Leuk dat 'aan/af' kaartje!

    ReplyDelete
  2. Ik vind een label op zaterdag op zondag nog veel leuker!!!
    En al helemaal als je van Futen hebt genoten!
    Super leuk label en die Futen....had ik ook graag gezien!!!

    ReplyDelete
  3. Heel mooie label!! En het kleine kaartje vind ik ook super!! Die Neocolors zijn die te vergelijken met Lyra Aquacolor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ik denk dat Lyra Aquacolor en Neocolor II zeker vergelijkbaar zijn. Neocolor I zijn 'vetkrijtjes', dus die zijn totaal anders.

      Delete
  4. Super, dat kleine kaartje erbij! Top label! Genieten op zaterdag = label op zondag. Ook prima!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)