Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





9 July 2011

leuke post
fun mail

'the big diy book for girls'

Deze week lag 'het grote zelfmaakboek voor meisjes' in de bus. Tjokvol met knutselideeën voor kleine èn grote meisjes, heerlijk bladeren en bedenken wat ik een keer ga maken ;) 
This week 'het grote zelfmaakboek voor meisjes' arrived in my letterbox. Chock-full with diy-ideas for little ànd big girls, curling up on the couch, paging and imagining what I'm going to make one time ;)

post signature

6 comments:

  1. Oh! deze staat ook nog op mijn lijstje! Leuk is 'ie hè!?

    ReplyDelete
  2. Lijkt mee een heel grappig boekje, veel plezier ermee!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  3. Wat een geweldig boek. Ik ben hobyfunleidster en zit er over te denken een creatieve meisjesgroep te starten. Ik zal dit boek in mijn gedachten houden. Fijne zondag gewenst.
    Groetjes, Marleen.

    ReplyDelete
  4. Dymphie wat heb je weer veel leuke dingen op je blog staan!
    Kom niet uitgekeken op je leuke kaarten en originele toepassingen!
    Vooral die kerstboomslinger...enig!
    Fijne zondag!

    ReplyDelete
  5. Een supermooi boek!!! ♥♥♥

    ReplyDelete
  6. That book looks fun and I don't even know what it says!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)